bryrdudig

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Felicia - 9 juli 2013 20:30

Hej!

Nu skapade jag en kategori som heter Dåligt köp och det betyder att allt som jag ångar att jag köpt kommer komma upp på den kategorien och även på allmänt tyvär :(.

Ny kategori gör alltid bloggar bättre!

 


Av Felicia - 9 juli 2013 17:50

Hej!

Nu har jag precis kommit hem från Trosa jag var där och kollade på båtar med mamma och pappa.

Det var inte så jätte kul eftersom det är bara båtar och alla ser likadana ut.

Sen på bryggan vid alla båtar var det en gammal gubbe som spelade sånt här med jätte många knappar jag kommer inte ihåg vad det heter men iallafall han satt och sjöng för sig själv, jag hållde på att garva ihjäl mig hahah.

Sen gick vi på torget och köpte jordgubbar och han som sålde dom skröt så mycket om att det var dom bästa jordubbarna

Hhahah man fick typ utbrott för att han skröt så mycket hahhah.

Nu är jag hemma och ska äta strax.

 


Av Felicia - 9 juli 2013 12:26

Hej!

Nu har jag badat och solat i en 20 minuter jag orkade inte längre sen.

Det är 30 grader varmt ute så man torkar snart ut,hahah.

Ska äta lite yoghurt och flingor snart.

Jag ska även lägga in lite roliga texter/bilder m.m i menyn så att bloggen blir lite trevligare.

 

Av Felicia - 9 juli 2013 09:46

Hej!

Nu ska jag tipsa en liten sak som jag tycker väldigt bra puder som sätter fast basen.

Det kan man köpa på H&M för 50 kronor.

Lite suddig bild men det här är riktigt bra!


• Om mig •

  

Hej!

Jag heter Felicia och är 10 år gammal.

Jag fyller år 31 maj.

Jag hatar segt internet, pizza lasange och tackos.

Jag älskar falukorv och mackaroner och äter det varje dag!

Jag är blond och är beronde av Minecraft och Hungergames.

Bryr du dig ens?

  

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Jag har copyright på alla mina bilder som jag lägger upp om jag har tagit dom själv så det får man inte kopiera.Sedan gör jag mina headers själv och jag skulle bli tacksam om ni kommer på egna ider.Om ni skulle be mig göra en header till er så får ni faktiskt komma på egna ider,vill inte vara dryg men såndana regler är mina  .Jag blir mindre glad på er som frågar för det är faktiskt för mig oacceptabla frågor.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards