bryrdudig

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Felicia - 10 juli 2013 23:19

Hej!

Nu tänkte jag göra ett tips inlägg på jätte bra bloggar som jag kollar varje dag!

Den första är Snorptorpan!

Hon är en tjej på 14 år som heter Ebba.

Jag blir väldigt inspererad av henne och hon lägger även upp videos på youtube.

På hennes blogg bloggar hon mest och vardagen vad hon gör och gymnastik!

Hon är då gymnast.

Jag chattar ofta med henne på facebook för det är så grymt kul!

Jag är ett stort fan av henne och ni borde verkligen kolla in hennes blogg.

Ni kan klicka HÄR för att komma till den.

Hon borde faktiskt få en egen domän tycker jag för hon uppdaterar så otroligt bra!

Nästa bloggerska som jag kollar varje dag är linneajohnsson.

Hon är en tjej som också är gymnast och grymt söt!

Hon lägger upp videos på youtube och hon är väldigt duktig på redigering.

Hon heter Linnea och är 14 år!

Man blir jätte peppad när man läser hennes blogg man känner liksom att man också vill ha lika bra uppdatering men man orkar inte alltid xD.

Hon bloggar om sin vardag och kompisar och olika tips och hon har väldigt många kategorier som man ska kolla in!

Ni kan klicka HÄR för att komma till den.

Nästa bloggare är en tjej på 11 år som heter My!

Vi är bästisar och hennes blogg är grymt bra!

Hon bloggar om vad hon gör och vardag och lite allt möjligt.

My är väldigt rolig snäll och gör bra inlägg.

Ni kan klicka HÄR för att komma till den.

Nästa bloggare är linnahlborg.

Hon är en tjej på 13 år tror jag och heter då Linn.

Hon har en skönhets kanal och lägger upp sjukt bra videos!

Hennes blogg handlar om skönhet vardag och lite foton som hon har tagit själv!

Dessa bloggare tycker jag ni ska kolla in annars har ni verkligen missat något stort!

 


Av Felicia - 10 juli 2013 19:30

Hej!

Nu sitter jag vid datorn och skypar med bajskörv!

(bajskörv är My)

Vi ska spela lite Hungergames snart fast först ska vi blogga :)!

Kolla My's blogg också.

Klicka HÄR om du vill komma till den!

Nu ska vi nog spela lite men bloggar senare ikväll!

 



Av Felicia - 10 juli 2013 16:54

Hej!

Har ingenting att göra just nu kollar lite på datorn och väntar på att My ska logga in.

Jag kollar på youtube på andra avenyn det tipsar jag verkligen!

Nu ska jag fortsätta kolla puss och kram!

 


Av Felicia - 10 juli 2013 14:43

Idag fyller min syster Cecila 18 år!

GRATTIS BÄSTA SYRRAN!

Jag älskar dig jätte mycket <3.

  Hoppas du får den bästa dagen i hela ditt liv!

Ha det bäst!

Av Felicia - 10 juli 2013 09:21

Hej!

Är det bara jag som älskar att shoppa?.

Idag ska jag till Södertälje med mamma och min syster som idag fyller 18 år!

GRATTIS!!!!!

Jag ska till H&M idag ni kan gärna få komma och träffa mig ;).

Jag ska köpa ett jätte fint linne och shorts och massor av smink eller något xD.

 

• Om mig •

  

Hej!

Jag heter Felicia och är 10 år gammal.

Jag fyller år 31 maj.

Jag hatar segt internet, pizza lasange och tackos.

Jag älskar falukorv och mackaroner och äter det varje dag!

Jag är blond och är beronde av Minecraft och Hungergames.

Bryr du dig ens?

  

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Jag har copyright på alla mina bilder som jag lägger upp om jag har tagit dom själv så det får man inte kopiera.Sedan gör jag mina headers själv och jag skulle bli tacksam om ni kommer på egna ider.Om ni skulle be mig göra en header till er så får ni faktiskt komma på egna ider,vill inte vara dryg men såndana regler är mina  .Jag blir mindre glad på er som frågar för det är faktiskt för mig oacceptabla frågor.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards